- Menu przedmiotowe
- PRACA W WOJEWÓDZKIM INSPEKTORACIE TRANSPORTU DROGOWEGO
- Ogłoszenie o naborze-sekretarka
Ogłoszenie o naborze-sekretarka
OPOLSKI WOJEWÓDZKI INSPEKTOR TRANSPORTU DROGOWEGO
poszukuje kandydatów na stanowisko: sekretarka/sekretarz - 1 etat
Miejsce wykonywania pracy: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Opolu,
ul. Wrocławska 170
45 – 836 Opole
Osoba na tym stanowisku:
- kompleksowo prowadzi sekretariat i kancelarię zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym:
- ewidencjonuje pocztę przychodzącą i wychodzącą oraz rejestruje potwierdzenia odbioru i korespondencji w programach EKN, EZD,
- przygotowuje pocztę do wysyłki,
- składa reklamacje na Poczcie,
- odbiera telefony,
- obsługuje urządzenia biurowe,
- prowadzi obsługę sekretarsko – biurową Wojewódzkiego Inspektora oraz Z-cy Wojewódzkiego Inspektora m.in. prowadzi kalendarz spotkań, umawia i organizuje spotkania służbowe Wojewódzkiego Inspektora,
- prowadzi sprawy związane z ewidencją, wydawaniem i rozliczaniem druków ścisłego zarachowania,
- organizuje przyjęcia osób zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków do Wojewódzkiego Inspektora,
- prowadzi ewidencję wpływających do Inspektoratu skarg, wniosków oraz petycji oraz monitoruje terminowość ich rozpatrywania,
- na bieżąco analizuje potrzeby i rozlicza materiały biurowe oraz środki czystości,
- fachowo i uprzejme obsługuje interesantów, udziela pomocy oraz niezbędnych informacji i kieruje ich do odpowiednich komórek organizacyjnych Inspektoratu,
- sporządza i przygotowuje dokumenty sekretariatu do przekazania do Archiwum Zakładowego,
- niezwłocznie przekazuje korespondencję odpowiednim komórkom organizacyjnym – zgodnie z dyspozycją Wojewódzkiego Inspektora,
- prowadzi sprawozdawczość z wykonywanych zadań,
- wykonuje inne zadania zlecone przez przełożonego lub Wojewódzkiego Inspektora.
Kogo poszukujemy:
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne):
1. wykształcenie: średnie,
2. umiejętność obsługi programów informatycznych Word, Excel, PowerPoint,
3. umiejętność obsługi sprzętu informatycznego i biurowego,
4. umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność, zdyscyplinowanie, skrupulatność,
5. sprawna organizacja pracy własnej i w zespole,
6. wysoka kultura osobista,
7. obywatelstwo polskie,
8. korzystanie z pełni praw publicznych,
9. nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
10. staż pracy – min. 2 lata.
Wymagania zawarte w punktach 2-6 - zapis w CV
Dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie w zakresie obsługi sekretarsko – kancelaryjnej,
- doświadczenie w zakresie obsługi programu EZD,
- doświadczenie w zakresie archiwizacji dokumentacji,
- prawo jazdy kat. B wraz z praktyczną umiejętnością kierowania pojazdami,
- doświadczenie w administracji publicznej,
- ukończony kurs archiwisty,
- komunikatywna znajomość języka obcego-zapis w CV.
Co oferujemy:
- wynagrodzenie podczas okresu próbnego:
a) wynagrodzenie zasadnicze 4.999,- zł
b) premia do 10%
c) dodatek za staż pracy,
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników,
- dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
- nagrody jubileuszowe,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat),
- miejsce parkingowe na terenie urzędu.
Dostępność:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
zadania realizowane w siedzibie Inspektoratu i w oddziałach terenowych, możliwy wysiłek fizyczny, praca przy komputerze powyżej 4 godzin/dzień.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Nie występują szkodliwe i niebezpieczne warunki pracy, narzędzia pracy: komputer, drukarka, fax, kserokopiarka, niszczarka. Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu w pomieszczeniu ogrzewanym i klimatyzowanym. Budynek "G" - trzykondygnacyjny bez windy, nie jest dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich - siedziba urzędu na ostatniej kondygnacji. Samochody służbowe nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- pisemną zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji ,
- kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/ kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
- kopie wszystkich świadectw pracy.
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
- kopię prawa jazdy kat. B,
- świadectwo ukończenia kursu archiwisty,
- dokumenty potwierdzające doświadczenie w administracji publicznej,
Dodatkowe informacje:
Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie. Zastrzegamy sobie możliwość odwołania naboru bez podania przyczyn.
Planujemy następujące metody/techniki naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, rozmowa kwalifikacyjna.
Pracę możesz rozpocząć od: 14.07.2025 r.
Dokumenty należy złożyć do: 28.05.2025 r.
w formie papierowej, w zamkniętej kopercie na adres:
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego 45-836 Opole, ul. Wrocławska 170
z dopiskiem na kopercie: sekretarka/sekretarz.
Decyduje data: dostarczenia oferty do urzędu .
ogłoszenie - 1 skeretarka 2025.pdf (140,08KB)
oświadczenia.pdf (84,07KB)